Angst voor de tandarts

Angst voor de tandarts kan verschillende oorzaken hebben, een traumatische ervaring uit het verleden, angst afgekeken van ouders of door enge verhalen zijn andere oorzaken.

Als mensen het tandartsbezoek lang uitstellen gaat het gebit zienderogen achteruit. Een slecht gebit doet je zelfvertrouwen en je sociale leven geen goed. Er komt een moment dat je er iets aan moet laten doen. Waar moet je dan beginnen?

Je kunt altijd een afspraak met ons maken voor een kennismakingsgesprek, dan heb je de eerste grote stap al gemaakt. Wij helpen je hierna graag om die tweede stap ook te zetten.

Het is belangrijk te realiseren dat de tandheelkundige techniek de laatste jaren enorm is gevorderd en alle behandelingen vrijwel pijnloos kunnen worden uitgevoerd.

Onze praktijk is ingericht volgens de laatste normen en technieken en ons personeel is vriendelijk en afgestemd op uw wensen .

Hopelijk draagt deze informatie bij tot het maken van een afspraak, zodat het begin kan zij van een gezonde, stralende lach op uw gezicht.

Nieuws

Per 27 juli 2018 zal tandarts Alblas zijn praktijk, gevestigd in de Gommersstraat 110 in Rijsbergen, overdragen aan mij, tandarts Roele.
Met de overdracht heeft tandarts Alblas de toekomst van de praktijk en de zorg voor zijn patiënten met vertrouwen kunnen onderbrengen bij een opvolger.
Anca Roelen Tandarts Rijsbergen
Tandartspraktijk Roele